SCM music player

9. listopadu 2015

Random recommendations #1: Carmilla



Tímto vám představuji nejnovější typ článku, které se na tomto blogu občas objeví. Jsou jím Random recommendations, tedy Náhodná doporučení (v angličtině to zní prostě líp!). Jeho hlavní náplní bude utišit mou nenaplněnou touhu neustále někoho nabádat, co by si měl přečíst, nebo na co by se měl podívat. Bohužel ne všechny moje kamarády zajímají knihy či seriály a ta druhá část je příliš zaměstnána věcmi, které jsem jim doporučila, než aby se zabývali mými nejnovějšími obsesemi. Počet mých kamarádů navíc není příliš velký, takže nutkání někomu sdělovat, jaké úžasné knihy/seriály/filmy/whatever jsem právě objevila musím držet v sobě. Což často vede až k samomluvě, v lepším případě ke kočkomluvě. A jelikož nechci skončit oblečená ve slušivé svěrací kazajce v pohodlné vypolstrované místnosti, rozhodla jsem se z toho vypsat.
Nebude se jednat pouze o knihy a seriály, ale hodlám doporučovat opravdu náhodné věci, které mě momentálně zaujaly (takže čekejte podivnosti typu můj oblíbený druh čaje, nejnovější způsob, jak si oblékat ponožky...).



Carmilla - webseriál


Už jste se někdy cítili, jako kdyby vás někdo nacpal do skartovačky a potom si na vašich zbytcích zatančil dupáka? Ne? Tak to vám vřele doporučuji Carmillu. Na Tumblr to zná spousta lidí, tady v Česku se mi při otázce 'znáš Carmillu?' dostane maximálně dotazu, jestli chodí k nám na školu. Ale já tohle změním! Jednoho dne bude tenhle super seriál znát celý širý svět! *končí dramatickou chvilku*
Ve skratce je to o skrz naskrz obyčejné studentce žurnalistiky na skrz naskrz neobyčejné Silasově univerzitě, Lauře Hollis, které jednoho dne zmizí spolubydlící a je nahrazena neskutečně otravnou a bordelářskou Carmillou Karnstein a nezdá se, že by to kohokoliv z vedení školy zajímalo. Tak se Laura rozhodne vypátrat Betty na vlastní pěst. A jak už asi tušíte, nic jednoduchého to nebude...
Na Carmille je zvláštní hlavně to, že se natáčí v jediné místnosti jedinou kamerou umístěnou na stále stejném místě. Navíc se Carmilla může chlubit spoustou talentovaných hereček a herců, kterým uvěříte zkrátka úplně všechno.
Mimochodem je tam spooousta dobrých párečků (obzvláště jeden specifický páreček), od shipování si tedy rozhodně neodpočinete. Obě dvě série můžete najít na You Tube a u většiny dílů jsou přidány české titulky.
Zdroj











 Ano, přesně o tomto specifickém párečku mluvím :3
Zdroj

Žádné komentáře: