SCM music player

28. června 2016

Anime recenze | Diabolik Lovers

anime, diabolik lovers, and vampire image
Zdroj
Název: Diabolik Lovers
Název ve znacích: DIABOLIK LOVERS
Rok vydání: 2013
Počet epizod: 12+1
Děj:
Komori Yui je pozitivně smýšlející dívka, kterou trápí nadpřirozené jevy a vidiny duchů. V druhém ročníku na střední škole se rozhodne přejít na jinou - do večerní školy, a to vše kvůli otcově práci. Povídá se, že mezi místními studenty žijí upíři a Yui je právě ta, co skončí mezi šesti z nich.
(Zdroj: Anime Akihabara)

Opening:

Diabolik Lovers je jedno z hromady anime, které jsme si s kamarádkou zapsaly na náš Great Summer Anime Marathon spíše jen tak z hecu, než že by to některá z nás chtěla doopravdy vidět. Tušily jsme, že o žádný geniální počin se v tomto případě jednat nebude, ale takovou hrůzu teda ani jedna z nás vážně nečekala. 

V podstatě se jedná o reverse harémovku, kde se banda hezkých kluků bije o jedinou roztomilou a povětšinou naprosto neschopnou dívenku, což se například u Amnesie dalo docela dobře vydržet, protože to dávalo nějaký smysl. Tahle s***a žádný smysl neměla. Zkrátka vhodili rozkošnou, slušně vychovanou holčičku do upírského doupěte, kde ji každých pět minut některý z nich oblizoval, pokoušel se ji znásilnit, házel do bazénu nebo (nejčastěji) z ní chlemtal krev. Přísahám, ta holka musela mít krve tak deset litrů, protože jinak by tak do dvou dnů natáhla bačkory. Autoři se také pokoušeli dát tomu všemu nějaký hlubší význam, tak tam občas hodili nějaký flashback, který nám měl zřejmě objasnit chování postav a tak podobně. Mě teda objasnil houby s octem, ještě nikdy jsem nechtěla všechny hlavní hrdiny v anime tak rychle pozabíjet. Na konci se objevilo i trochu akce, napětí a odhalení, jenže to už jsem napůl spala, takže jsem z toho moc neměla. 
Zdroj
Přestože v žánrech u tohoto anime bylo psáno romantika, já jsem teda nic takového neviděla a z toho, co podle nich nejspíš mělo znít romanticky se mi spíše zvedal žaludek. Naprosto nerozumím tomu, jak se tohle může někomu líbit.

Plus bych Diabolik Lovers dala za animaci, na kterou se celkem přijatelně koukalo. Protože jestli by i ta byla hnusná, nevydržela bych u toho ani pět minut, natož tři hodiny.

K openingu ani soundtracku jsem si žádný extra vztah nevytvořila. A ještě mi tam zpívali Scarborough Fair, písničku, kterou mám docela ráda, ale teď, když ji uslyším, si pokaždé vzpomenu na tuhle hajzlovinu. Díky!

Hlavní hrdinka Yui byla plochá jako palačinka, nechala sebou zametat, jak se komu zlíbilo a ještě se těm zmetkům omlouvala. Většinu času jsem ji litovala, protože tohle si doopravdy nezasloužila. 
Zdroj
Šestici bratrů (Shu, Ayato, Reiji, Kanato, Raito a Subaru) bych shrnula jako bandu krvežíznivých blbečků, které bych už dávno probodla třeba nohou od stolu, kdybych měla tu možnost. Ještě nikdy mi nebyly žádné hlavní postavy tak zoufale nesympatické. A to, že měli v dětství potíže s matkami je nijak neomlouvá. Aspoň se je jakožto upíry nesnažili příliš romantizovat, to snad je jediná pozitivní věc, jež z tohohle dá vymačkat.

Diabolik Lovers jsem dokoukala spíš jen z povinnosti a s radostí ho mohu korunovat na nejhorší sh*t, co jsem kdy v životě viděla. Pokud se vám líbí hloupé, sadistické upírské harémovky s naprosto děsnými postavami, dějem a vůbec vším, nikdo vám nebrání si to pustit, ode mě však doporučení nečekejte.




Žádné komentáře: